مقالات مرتبط با فلز

نرده استیل بهتر است یا آهنی

نرده استیل یا آهنی
نرده استیل یا آهنی

نرده استیل بهتر است یا آهنی

متریال استیل به دلیل و جود کروم موجود درآن دارای استحکام و مقاومت بالایی دارد عنصر کروم به شکل لایه ای بر روی سطوح قطعات چسبیده و مانع از نفوذ عوامل فرسایش زا مانند اکسیژن و آب به آن می شود و در نهایت نرده را در برابر خورندگی و فرسایش محافظت می کند آهن نسبت به متریال های دیگر مانند چوب یا وینل باکیفیت تر و قوی تر می باشد اما اگر یک نرده آهنی به در مدت زمان طولانی با رطوبت برخورد داشته باشد عوامل فرسایش زا شروع به خوردگی می کند و به خاطر سرباره بودن فلز زنگ زدگی روی آهن سخت می شود . در ادامه به اینکه نرده استیل بهتر است یا آهنی می پردازیم . تکنو استیل با بهترین های نرده استیل 3 خط و 5 خط در خدمت شماست . همراه ما باشید با  :

  • نرده استیل بهتراست یا آهنی ؟
  • بهترین نرده مناسب راه پله
  • قیمت نرده نرده آهنی و استیل راه پله

نمونه کارهای راه پله استیل

نرده استیل بهتره یا آهنی ؟

برای رسیدن به جواب اینکه نرده استیل بهتر است یا آهنی باید به  معایب هر دو پرداخت و با توجه به محیط زندگی می توان یکی از این دو نوع را انتخاب نمود .مثلا راه پله های مدرن نرده های استیل را می پسندد و در راه پله هایی با سبک کلاسیک و فانتزی استفاده از نرده های آهنی توصیه می شود .

 معایب و نرده راه پله استیل شامل

  • سبکی و کم وزنی , به دلیل استفاده از پیچ و مهره ممکن است در مدت زمان شل شوند و فاصله ایجاد شود, به دلیل نصب بر روی پله بخشی از فضا را اشغال می کنند و نمی توان آنها را رنگ نمود .

معایب نرده راه پله آهنی

نرده های آهنی از هزینه بالایی برخوردار بوده و امکان زنگ زدگی و فرسایش در برخورد نم و رطوبت به مدت طولانی در تماس با آنها وجود دارد .

بهترین نرده مناسب راه پله

نرده ها علاوه بر امنیت در زیبایی و دکوراسیون داخلی ساختمان نیز نقش بسزایی دارند , این سازه انواع مختلفی داشته که با توجه به کاربرد ونوع اینکه نرده استیل بهتر است یا آهنی مورد استفاده قرار میگیرند هنگام خرید باید با نکاتی بسیاری توجه نمود مثلا کاربرد بیرونی یا درونی بودن نرده ها می باشد نرده های استنلس استیل مناسب فضای بیرونی و درونی است به طوری که با قرار گرفتن در شرایط جوی کیفیت و رنگ خود را حفظ می کنند نرده های آهنی و فرفروژه مورد استفاده در محیط داخلی و دکوراسیون منزل در طرح های مختلف و متنوع می باشد اما در برابر شرایط جوی به اندازه آلیاژ استیل  نمی تواند کیفیت خود را حفظ کند . در انتخاب نرده ای مناسب  به نکاتی چون طراحی راه پله , هماهنگی رنگ با ساختمان , مواد به کاررفته در نرده مطابق با شرایط آب و هوایی بوده و متراژ نرده توجه نمود .

ساخت  حفاظ بانکی استیل در تهران

قیمت نرده آهنی و استیل راه پله

نرده های آهنی کیفیت بالاتری نسبت به متریال هایی چون چوب ,شیشه و…دارد و در قرار گرفتن در شرایط مناسب تا سالهای طولانی کیفیت خود را حفظ می کنند و در طرح های پیچیده و الهام گرفته از طبیعت و اشکال های ظریف و زیبایی ساخته می شوند این نوع به دلیل طرح پیچیده و وزن سنگین قیمت بالایی دارند نوعی دیگر از این سازه نوع سی ان سی است این نوع اکثرا از وزن کمی برخوردار بوده و طبیعتا نمی توانند هزینه بالایی داشته باشند دسته ای دیگر نرده های لوکس هستند که دارای طرح هایی منحصر به فرد و ترکیبی از متریال های دیگر مانند چوب , سنگ و شیشه تهیه می شوند این نوع از گرانترین راه پله های فرفروژه می باشد .قیمت نرده های استیل  نیزبه میزان کیفیت آن متراژ , اتصالات و هزینه نصب آن بستگی دارد نرده استیل با گرید 304 از بهترین نوع این سازه می باشد

نرده راه پله فرفورژه چیست  ؟

راه پله های فرفورژه راه پله هایی هستند که از لوله و میلگرد آهنی و گلنرده های فرفورژه تولید میشوند . راه پله های فرفورژه از آهن فورج شده هستند که در کوره های ذوب فرم دهی میشوند . انواع و اقسام نرده های راه پله فرفورژه امروزه تولید میشوند که میتوانید جهت دیدن نموه کارهای بیشتر به سایت گلنرده سعید مراجعه کنید .

مقایسه راه پله فرفورژه با راه پله استیل

  • راه پله استیل از نظر مقاومت به خوردگی بسیار بهتر از نرده فرفورژه عمل میکند
  • راه پله های فرفورژه از نظر تنوع گلنرده ای طرح های زیباتر و متنوع تری  دارند
  • راه پله استیل از نظر زیبایی و براقیت آلیاژی بهینه تر بوده و نیازی به رنگ کاری ندارند

موفق و پیروز باشید

گروه تولیدی تکنو استیل

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *