مقالات مرتبط با فلز

کارخانه های تولید کننده لوله داربست کدامند ؟

کارخانه های تولید کننده لوله داربست کدامند ؟
کارخانه های تولید کننده لوله داربست کدامند ؟

کارخانه های تولید کننده لوله داربست کدامند ؟

لوله های داربست لوله های فلزی با ابعاد مختلف بوده که برای استفاده در داربست ها تولید می شوند ؛ این لوله ها در محوطه های بیرونی ساختمان قرار گرفته و به عنوان پشتیبان عمل می کنند ؛ این لوله ها اصلی ترین بخش این سازه ها را تشکیل می دهند ، کارخانه های تولید کننده این لوله در کشور توانایی پاسخگویی به تقاضای بازار داشته را داشته و نیازی به واردات این محصول نیست از انجا که کیفیت محصولات تولیدی توسط کارخانه های مختلف با توجه به میزان آلیاژهای به کاررفته در آن متفاوت است بهتر است برای انتخاب درست هنگام خرید کارخانه های تولید کننده لوله داربست را بشناسید . مجموعه تکنو استیل با طرح های روز حفاظ بانکی ضد زنگ استیل در خدمت شماست . اگر برای درب ، پنجره ، دکور ، حفاظ پارتیشن و…. هر گونه حفاظ مشبک دنبال بهترین حفاظ از نظر مقاومت و زیبایی هستید با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • آشنایی با برترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست
  • خرید لوله داربستی از کدام کارخانه هزینه کمتری می برد ؟
  • راهنمای خرید بهترین لوله داربست

آشنایی با برترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست

گروه صنعتی سپاهان :

از جمله کارخانه های تولید لوله داربست , گروه صنعتی سپاهان است , ظرفیت تولید این کارخانه420 هزار تن از انواع لوله و پرفیل بوده که لوله های داربستی نیز جزء آنها بوده که در سایز 48.3 و ضخامت 9/ تا 4 میلیمتر تولید می شود .

تعاونی فولاد علویجه :

این کارخانه در سال 1374 در اصفهان با ظرفیت 12 هزار تن در سال آغاز به تولید انواع لوله های صنعتی و پروفیل نمود و هم اکنون ظرفیت آن به 200 هزار تن رسیده و  لول های داربستی تولید شده در این شرکت در سایز 20 تا 114 میلیمتردر ضخامت 2 تا 4 میلیمتر بر مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می شود .

صنایع فولاد هیربد زرندیه :

مجموعه صنایع فولاد هیربد زرندیه یکی دیگر از بزرگترین کارخانه های تولید کننده  داربست است ؛ این شرکت در سال 91 آغاز به تولید انواع مقاطع فولادی نمود که یکی از آنها لوله های داربستی بوده و در حال حاظر ظرفیت آن 5/2 میلیون تن در سال است زنجیره عرضه محصولات آن شامل یک میلیون تن میلگرد از سایز 8 تا 50 , یک میلون تن لوله پروفیل و قوطی و 20 هزار تن محصولات ماشین سازی است .

شرکت جهان پروفیل پارس :

این شرکت از سال 61 با مساحتی حدود 10 هزار  در استان تهران تأسیس فعالیت خود را با تولید انواع لوله و پروفیل به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی تولید کننده از جمله لوله , قوطی و پروفیل آغاز به کار نمود و لوله های داربستی آن در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار است لوله های داربستی تولید شده در این کارخانه در ضخامت 2 و 2.5 میلیمتر بوده و همچنین انواع لوله فولادی درزدار را در سایز 8 تا 150 میلیمتر و ضخامت 1.8 تا 5.4 میلیمتر تولید می کند .

جدیدترین طرح های پله استیل

گروه صنعتی تهران شرق :

گروه صنعتی تهران شرق در سال 80 با هدف تولید انواع پروفیل های صنعتی و ساختمانی و ساخت اسکلت های سنگین فلزی پیش ساخته تأسیس شد در حال حاضر ظرفیت تولید آن 220 هزار تن لوله می باشد این گروه توانسته با تولید محصولا متنوع به بازارهای صادرانی آسیای میانه , عراق و افغانستان دست پیدا کند و امروزه با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه پیشرفته ترین ماشین آلات تولید و نیز جدیدترین تکنولوژی بهترین انواع لوله های فولادی را در سایزهای 19 تا 163.8 میلیمتر و ضخامت های 1 تا 10 میلیمتر و نیز لوله های داربستی را با ضخامت 2 تا 2.5 میلیتر را به مصرف کننده ارائه دهد .

کارخانه لوله و پروفیل صابری :

این کارخانه در سال 78 با هدف تولید انواع قوطی پروفیل و لوله فولادی درزدار در سال 78 تأسیس شد و ظرفیت تولید آن 500 هزار تن در سال است لوله های تولید شده در کارخانه لوله و پروفیل صابری نیز در سایز 48.3 و ضخامت 1 تا 4 میلیمتر تولید می شود .

از دیگر کارخانه های تولید کننده لوله داربست می توان به گروه صنعتی کالوب , کارخانه لوله داربست تهران , کازخانه لوله  پروفیل ساوه , سپنتا , ساران سرآمد , کیهان , سمنان و یاران  و… اشاره کرد .

خرید لوله داربستی از کدام کارخانه هزینه کمتری می برد ؟

به بزرگترین و برترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست در کشور اشاره نمودیم اما خرید این لوله ها از کدام کارخانه هزینه کمتری می برد ؟ اینکه خرید از کدام کارخانه هزینه کمتری می برد بستگی به شهری که در ان زندگی می کنید دارد شما باید این لوله ها با توجه به موقعیت پروژه جغرافیایتان خریداری نمایید به عنوان مثال اگر در تهران زندگی می کنید می توانید این محصول را از شرکت جهان پروفیل پارس خریداری نمایید و اگر محل زندگی شما یا پروژه مورد نظر شما اصفهان است خرید از تعاونی فولاد علویجه یا گروه صنعتی سپاهان به صرفه تر است .

راهنمای خرید بهترین لوله داربست

توجه به وزن لوله داربستی در حین خرید بسیار مهم است وزن این لوله در وزن نهایی داربست و نیز قیمت آن تأثیر دارداغلب لوله ها را در وزن 14 تا 17 کیلو می سازند و قیمت لوله داربست 14 کیلویی به دلیل وزن کمتر پایین تر و کار با آن نیز راحت تر است اما با این حال کابرد کمتری دارد همچنین این لوله ها در انواه مثلثی , چکشی ستاره ای و.. ساخته می شوند که هر کدام برای شرایط خاص کاربرد دارند .

ابعاد پله استخری سالمندی چقدر است ؟
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *