مقالات مرتبط با فلز

کاربرد لوله گالوانیزه

کاربرد لوله گالوانیزه
کاربرد لوله گالوانیزه

کاربرد لوله گالوانیزه

در صنعت آهن آلات بر روی برخی از فلزات که در برابر خوردگی مقاومت کافی ندارند آنها را توسط فلز روی پوشش دهی می دهند این پوشش آهن آلات را در برابر خوردگی و آسیب پذیری محافظت می کند این عمل توسط گالوانیزاسیون صورت میگیرد بر روی برخی از لوله ها نیز پوششی از فلز روی قرار می دهند که به آن لوله گالوانیزه گفته می شود طول این نوع لوله ها 6 متر بوده و قطر آنها بین 1 تا 8 اینچ است جنس آن نیز از آهن سفید نورد یا فولاد نرم است .آیا میدانید کاربرد لوله گالوانیزه چیست ؟ تکنو استیل تولید کننده حفاظ نرده استیل با بکارگیری از لوله های استنلس استیل ضد زنگ در ساخت مدرن ترین حفاظ نرده های استیل در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما بمانید با :

  • انواع لوله گالوانیزه
  • انواع لوله گالوانیزه از لحاظ روش تولید
  • کاربرد لوله گالوانیزه چیست ؟
  • قیمت لوله گالوانیزه

جدیدترین طرح های نرده استیل

انواع لوله گالوانیزه

  • لوله های گالوانیزه چاه آب
  • لوله های درزدار گالوانیزه ( که شامل لوله گالوانیزه درزدار آب , لوله گالوانیزه درزدار گلخانه ای , لوله گالوانیزه درزدار برق و لوله گالوانیزه درزدار سبک و سنگین می باشد )
  • لوله های گالوانیزه برق
  • لوله های گالوانیزه کمان گلخانه
  • لوله های گالوانیزه حصار وفنس

انواع لوله گالوانیزه از لحاظ روش تولید

لوله های گالوانیزه به دو روش سرد و گرم تولید می شوند ؛ برای انجام عمل گالوانیزاسیون دو روش وجود دارد یکی در دمای بالا انجام می شودو دیگر در دمای پایین معمولا در دمای محیط به کار می رود که با عنوان گالوانیزاسیون سرد شناخته می شود .

کاربرد لوله گالوانیزه چیست ؟

استفاده در سیستم آبرسانی :

از جمله کاربرد لوله گالوانیزه استفاده در ساخت و ساز به عنوان لوله های آبرسانی است ؛ نمونه هایی از این سیستم آبرسانی می تواند جدا از سیستم آبرسانی ساختمان , یک باغچه کوچک , پروژه پرورش گل و گیاه یک گلخانه در ابعاد صنعتی و یا اینکه تأسیسات در کارخانجات باشد .

طرح های روز درب استیل ضد زنگ

استفاده در لوله کشی فاضلاب :

لوله های گالوانیزه بسته به ضخامت روی در گالوانیزه اولیه یا اینکه گالوانیزه در داخل و خارج انجام شده باشد یا نه می تواند تا 70 سال عمر کند این لوله ها رد برنامه های کاربردی در فضای باز استفاده می شوند امروزه از این لوله ها در لوله کشی فاضلابی نیز استفاده می شود .

فنس کشی :

از دیگر کاربرد لوله گالوانیزه استفاده برای فنس کشی است ؛ لوله گالوانیزه مخصوص فنس کشی نوعی پایه و ستون فلزی بوده که برای اتصال حصارها به هم استفاده می شود ؛ در گذشته از چوب به عنوان نرده و فنس کشی استفاده می شود که امروزه لوله های فولادی گالوانیزه جایگزین آن شده اند از مزایای این لوله ها نسبت به چوب می توان به عمر بیشتر , مقاومت در برابر آتشسوزی و مقاومت در برابر گرما و سرما اشاره نمود .

استفاده در صنعت برق کشی :

طراحی و پیاده سازی مسیر درست در کابل کشی از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا این کابل ها در صورت آسیب و تخریب خطر آفرین هستند بنابراین وجود پوشش فلزی ایده آل بسیار ضروری است امروزه سه نوع از لوله گالوانیزه فلزی به طور گسترده در پروژه های مختلف کاربرد دارد که عبارتند از ؛ RMC , IMC ,ETM ؛ از لوله گالوانیزه برق تقریبا در هر مکان که دارای کابل الکتریکی باشد اعم از ساختمان های مسکونی , تجاری , تفریحی , بیمارستان ها و… استفاده می شود .

از دیگر کاربردهای لوله گالوانیزه می توان به صنعت ماشین سازی , الکترونیک , صنایع سبک , حمل و نقل , راه آهن , هوافضا , انرژی اتمی , مخابرات و…. را نام برد.

قیمت لوله گالوانیزه

کاربرد لوله گالوانیزه در صنایع و تأسیسات بسیار زیاد است این لوله ها در شاخه های 6 و 12 متری در ضخامت ها و نمره های مختلف ارائه می شوند بنابراین قیمت متفاوتی نیز دارند .

تولید و نصب حفاظ بانکی استیل
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *